AJANKOHTAISTA

AUKIOLOAJAT

Klinikkamme on toistaiseksi auki seuraavasti:

Ma-pe klo 10-18. Ajanvarauksemme toimii normaalisti ma-pe klo 10-18.

HUOMIO AUTOLLA SAAPUVAT UUDET ASIAKKAAT!

Olemme havainneet ongelman Google Mapsin ajo-ohjeissa (mahdollisesti muissakin kartoissa). Laitettaessa osoitteeksi Everstinkuja 6, navigaattori ohjaa jostain syystä Omnian pihaan Upseerinkadulle, josta ei pääse autolla läpi.

Suosittelemmekin siis laittamaan käyntiosoitteeksi Luutnantinkuja (pieni sivukuja klinikkamme vieressä). Ongelmaa selvitetään.

Kulutonta ja korotonta maksuaikaa 30–60 vrk Eläinlääkäri-tilillä

Suomalainen, ketjuihin kuulumaton eläinlääkäriasema Espoon Perkkaalla jo vuodesta 1985

Aloitimme toiminnan Espoon Perkkaalla vuonna 1985 kaupungin ensimmäisenä pieneläimiin erikoistuneena täyden palvelun eläinlääkäriasemana.

Espoon Eläinlääkäriasemalla työskentelee kolme päätoimista ja yksi osa-aikainen eläinlääkäri. Yhdessä kahden pieneläinhoitajan kanssa annamme parhaan mahdollisen hoidon ajanmukaisissa ja hoitovälineistöltään huippuluokkaa edustavissa tiloissamme.

Eläinlääkäriasemalla on jokaista toimenpidettä varten omat, erilliset tilansa ja laitteensa. Tilojen suunnittelussa on huomioitu niiden toimivuus ja helppo desinfioitavuus, jotta vastaanotto olisi potilaille turvallinen myös epidemioiden aikana.

Lemmikkisi tuntee kivut ja tuskat kuten sinäkin

Koska eläimet eivät itse pysty kuvaamaan kipuaan tai sairauttaan, vaaditaan eläinlääkäreiltä ja hoitajilta erityistä tietoa ja taitoa. Näitä kartutamme jatkuvasti sekä kursseilla että luentopäivillä niin kotimaassa kuin alan kansainvälisissä tapahtumissakin.

Lue potilastarinoita vuosien varrelta

Vi betjänar också på svenska

We also serve in English

Palvelut